Så var det lördag.........

Det blev gansla lugnt i går...nåja. Vi spelade lite poker, och jag vann så klart. Åtminstone ena gången. Den andra gången gick inte lika bra, av diverse orsaker! Var en sväng på kårhuset också, och det där var trevligt.

I dag sände man Englas begravning. Jag såg inte den, men inte av anledningen att jag "bojkottar" det utan att jag helt enkelt sov, men jag förstår att SVT får kritik. Det hade de säkerligen räknat med. Jag ställer mig nog trots allt på SVT:s sida. Detta eftersom jag har förstått det som att det från början av Englas famlijs (läs mammas) vilja. Det kan så klart diskuteras, men nu är det gjort. Är det illa av SVT att sända begravningen är det så klart lika illa av exempelvis Expressen att visa bilder från den.

Och vad är det här för skit? Burma beslagtar maten som fredsorganisationer skickar in. Helt sjukt!

image4

Than Shwe, kanditerar till världens idiotiska maktperson för tillfället. Tillsammans med hundratals andra, i och för sig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-10 @ 12:42:51
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0