Huvudet under foten & Janne Josefsson

Sanslös morgon alltså... Gick och la mig vid 02:00 - 02:30 i natt och vaknade igen vid 03.00 av ett SMS från min granne. I vilket fall somnar jag om.

- Jag vaknar
- Kliver upp
- Klär på mig aningen stressad
- Trycker i mig en macka
- Går ut
- Låser dörren
- Ställer mig i Hissen
- Kollar på klockan... 04:45 -VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED?

Jag kollade inte ens på klockan innan jag gick upp / begav mig till "skolan". Min egna slutsats är så klart att jag måste ha drömt att jag är försenad eller något, elle ratt klockan e kvart i nio. Vad vet jag. Helt sanslöst!

Tror ni det var lätt att somna om dem då? Nope...

Haft föreläsning med Janne Josefsson i dag. Mr. Journalistik. Kul snubbe att lyssna på och så klart en bra journalist.

Fick tillbaka hemtentan som jag gjorde för si så där två månader sedan drygt. Komplettering på två uppgifter. Abstraktionsstege, fattar fan inte vad det är för något. Tack för att jag får så god tid på mig att komplettera också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0