Sömnlöst myggbeten ärtarbetare

Jäkla skum natt! Kunde inte somna eftersom jag gick upp sent så klart dagen innan och i natt blev det nog ungefär två timmars sömn. Aja, klarade jobbet galant som vanligt. Försökte verkligen somna dock, det var asvarmt så jag öppnade dörren och då kom det en drös insekter i stället och jag gillar inte det riktigt, hehe.

I alla fall blev det ingen körning i morgon så jag får jobba på ärterna först på onsdag igen.

Det är sanslöst, men om det blir körning på söndag jobbar jag kväll vilket betyder att jag skulle missa EM-finalen. Jag har bara missat Turkiet - Kroatien av de matcher som spelat hittills. Vore ju trist om den 2a matchen jag mi ssar av 31 st är finalen. Men, money !

Kommentarer
Postat av: fanny

skönt o höra att du har ett jobb! haha!

2008-06-24 @ 16:31:52
URL: http://fanni.blogg.se/
Postat av: saran

jobba? när man kan se på fotboll? näääää. inte ok holm ;)

2008-06-24 @ 22:15:36
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0