Också var det söndag!

Ännu en helt underbar helg här uppe i Piteå är avklarad och från och med i dag lämnar folket titt som tätt för sommar. Martin drar redan i dag! Underbar kille som man lärt känna under detta läsåret, liksom många andra! De fleta är dock kvar ett par dagar till.

I förrgår, det vill säga fredag, var det bartömning och precis som det lät handlade det så klart om att töma baren på kåren, och som vi gjorde det,  dock utan några större skandaler från någar håll och det var kanske den största besvikelsen. Nåväl, på lördagen kände man sig väl lite bakis, och det var en omvändbakfylle. Jag blev inte kryare o kryare utan bara sämre o sämre. Var och kollade på fotboll, munksund/skjuthamn mot Heden från Luleå. 3-1 till Heden, och mina polare som lirade var kanske inte helt nöjda.

När sedan det var dags för phösar-galej kl 17  kände jag mig inte riktigt sugen för varken det ena eller det andra, men som det gick undan sedan!

Kyl fulld med bira för alla phösare och slagsmål i lekarna, stukade fötter (hint: Totte) och allt vad det heter, som avslutades med badpremiär. Inte jag alltså, om ni nu trodde det :P. Jag var inte tillräckligt berusad för att ta det steget ner mot vattnet! Men vissa var ju!

Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0