Myggattacken i TV4

Ännu en EM-dag över. Tyskland ser otroligt starka ut. Jag hoppas verkligen de går hela vägen. Österrike visade att de kunde spela boll i alla fall och var inte långt i från att ta poäng. EM-magasinet avslutades precis. Jag lyssnade faktiskt inte så mycket på vad trion sa. Mest självklara saker som vanligt för en intresserad person som jag, men jag la dock märke till hur otroligt mycket mygg och dyl som var i TV4:as EM-studio i Kungsträdgården.

I morgon är det måndag. Dags att jaga jobb igen och komplettera hemtenta.

Kommentarer
Postat av: Jo Hahn ze asian

Haha, tänkte också på det. Att dom inte stänger den där lilla studion i kungsan? Måste vara otroligt jobbigt att stå och se snygg ut med myggjävlar runt om sig hela tiden.

2008-06-10 @ 02:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0