Min önskade startelva mot Grekland

Så här tror jag att Lagerbäck kommer att ställa upp:

Målvakt
Andraeas Isaksson

Försvar (Frv.v)
Mikael Nilsson, Petter Hansson, Olof Mellberg, Niclas Alexandersson

Mittfält (fr.v):
Fredrik Ljungberg, Tobias Linderoth, Kim Källström, Christian Wilhelmsson

Forwards:
Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson

Jag önskar dock den här uppställningen:

Isaksson

Mikael Nilsson, Daniel Majstorovic, Olof Mellberg, Fredrik Stoor
Fredrik Ljungberg, Anders Svensson, Kim Källström, Christian Wilhelmsson
Zlatan Ibrahimovic, Henrik Larsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu skulle aldrig Lagerbäck våga, men Henke som släpande bakom Zlatan och Elmander, ner med Källström på Linderoths plats, Sebbe Larsson på ena sidan och Ljungberg på andra. När Ljugberg skadas så tar vi in en Chippen med fräscha ben.



Vad sägs?

2008-06-10 @ 02:26:56
Postat av: Holm

Källström som defensiv..? hmm, snarare två offensiva då :P

2008-06-10 @ 02:29:10
Postat av: Frusen man söker kärlek

Nja, alltså blir ju mer ett 4-3-1-2 där Larsson är ettan och jag tänkte mig Källström som en offensiv kraft.



Skulle sett grymt intressant ut. Men antagligen för lite defensivt för ett EM. Men in med Taco på Linderoths plats då som überdefensiv?

2008-06-10 @ 02:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0