Hemma i Helsingborg

Kom stabilt hem till Helsingborg i morgon. Delade plan till Arlanda med såväl Hans Chrunak som Mikael Renberg. Vilket sammanträffande! Inte sant? Nå väl, så är det skönt att vara hemma och jag jagar fortfarande jobb. En riktigt bra EM-dag var det i dag. Först imponerade Rumäninen mot italienarna och jag hoppas lite på rumänerna, men så klart tror jag att italienarna tar det längsta strået och följer med Holland in i kvarten. Fransoserna hade stora problem mot Holland i en riktigt bra match.

Så här långt i turneringen är det inte svårt att lista ut vilket som är turneringens snyggaste mål. Så klart är det Wesley Sneijders 4-1-mål, men både Zlatans mål, hollands kontringsmål mot Italien och Dirk Kuyts i dag snygga mål. Tycker även Henrys lilla touch visar tecken på att han vet hur en målvakt tänker. Eller så vet han bara hur van der Sar tänker? Nåväl, roliga matcher.

I morgon vet ni vad som händer. Det är dags för Sverige igen och denna gången mot Spanien. Oavsett hur det slutar är Sverige i kvarten i fall man besegrar Ryssland i sista matchen. Det kan jag garantera.


Kommentarer
Postat av: blomman

passade du inte på att intervju dom då?

2008-06-14 @ 14:14:46
URL: http://blomkviiist.blogg.se/
Postat av: Holm

sen när blev renberg o chrunak något att intervjua? pfft .P

2008-06-15 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0