Hej!

Visst är jag tråkig som skriver lite här men jag hinner knappt! Det har varit en magisk helg, efter att ha jobbat i fredags till femsnåret blev det lite mat och sådant på kvällen, bland annat tacos. Skönt som det var blev det inget jobb i lördags, och det var extra skönt för jag hade ändå behövt dra vid 11 för jag skulle till Örenäs och fotas...trodde jag.

Jag fattar inte att jag inte fattade och att jag fattade sist av alla, men så är det ju jag. Champagnen...."endast kaffekoppar-servis på bordet", tårta i kylen osv osv...

När vi kom till Örenäs, så stod vi och väntade på fotografen - trodde jag och de flesta andra av min och min mors sambos familj, förutom dem två själv. Morsan o hennes sambo... då kom två goda vänner också och jag kläcker ut mig

"där kommer ju dem", precis som det vore något jävla sammanträffande. Sen kom vigselförättaren från Landskrona Kommun också. Nu fattade jag... när morsan mottog en blolmbukett. De skulle gifta sig ;). Och ja jag fattade sist av alla!

Precis innan vi åkte till Örenäs på dagen sa jag : "stå inte som ni vore ogifta", när jag fotade dem. DEt var dem ju kom jag på, men de anade att jag fått dem på spåret, men ICKE!  jag hade inte en aning.

Kul i alla fall och ett stort grattis till det nya paret eller nya och nya, nygifta! Morsan med nytt efternamn och hennes sambo med samma. :).

I övrigt kom jag precis hem från jobbet ,ska sova, ska jobba igen kl 14.45.

Har ni inte fattat nu får ni skylla er själva!
´
Er flummiga Holm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0