Grattis på studenten, Oscar och Patrik

Trist att man inte kan vara på plats i Helsingborg i dag och vara med på studentfirandet. Måste passa på att även här på min blogg gratulera mina två polare. Dels min vän Patrik Raisio, som jag lärt känna på senare år!

Men främst ett stort grattis till min barndomskompis Oscar "Mrpizza, Diblox, Thiras" Sandberg. Så många roliga år vi har haft och så många roliga år vi ska ha i framtiden med ! Jag kommer alltid mobba dig för att du läste ett mer år på gymnasiet än jag, men den smällen kan du ta :-).

Lycka till i framtiden till er två och alla andra studenter. Finns säkerligen många 89:or jag glömt bort i all yra, men ni ska också ha ett stort lycka till!

Ses i sommar :)!

Kommentarer
Postat av: blomman

Jaså, så man får inge grattis för en radioexamen. de ska jag komma ihåg :O

2008-06-05 @ 17:53:58
URL: http://blomkviiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0