Svettig onsdag

Det gick bra att döma, tyckte jag i alla fall. Det blev ett rött kort vilket självklart inte lagets tränare höll med om, och han ansåg tydligen att vi "var på dem hela tiden". Vilket vi inte var. Var glada för vinsten i stället, säger jag. I vilket fall var det en riktigt rolig match att döma med mycket folk på läktaren och en härlig stämning. Det faller i sin natur att inte alla ska vara nöjda.

När jag ändå var på Norrmalmia tog jag mitt pick och pack och lirade lite innebandy med skolan. Efter det var jag helt slutkörd och det var längesedan jag var så trött mitt i veckan.

Till helgen ska det dömas än mer. På lördag och söndag spelas ungdoms-SM flickor 92/93 steg 3 här i Piteå och Lillpite, Huddinge, Tumba och Sundsvall ska spela sammanlagt sex matcher. Det vill säga tre på lördagen och tre på söndagen. Då dömer jag första matchen klockan 08:30 på söndagen vilket är lika med lugn lördag och jag lär ta det ganska lugnt på fredagen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0