Soon time to go home

Jahapp. Jag lyckades göra klart min redigering i dag! Nöjd är jag. Satt mellan 13-18 och gjorde det, helt ensam på skolan. Tro mig, det var bara jag där och larmsystemen. Nåja. I morgon bär det av hemåt igen. Jag har inte varit hemma sedan i mitten på augusti så det ska verkligen bli roligt. Framförallt att träffa familj släkt och vänner. Farsan har jag inte träffat sedan dess. Ska bli kul att träffa honom! Världens snällaste! Syrran o morsan var ju här när jag fyllde 20 :). Sen så klart kul o träffa styvfamiljerna!

Jag tycker det på något sätt är skönt att stanna här så länge. Då känner man verkligen hur skoj det är att komma hem. Åker man hem var månad så blir det ju inte samma grej. Nu hinner man inte tröttna på varandra under tiden man är nere...eller? :) Aja... kl 18 i morgon går flyget.

Dagens låt: Tom Waits - Home Sweet Home
Passande, fantastiskt fin låt av en av USA:s bästa nu aktiva singer-songwriters.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0