[Skewne]

Planet från Arlanda blev en kvart försenad på grund av att det började snöa precis när vi skulle ge oss av. Det gjorde inte så mycket även om jag var sjukt trött. Fick lussekatter på flygplatsen och på planet fick jag mig ett gott skratt åt några stockholmare. Undra om de ens vet själv hur töntiga de ser ut :p. Nåja...

Direkt när jag kom ut ur planet kändej ag mig som hemma. Regn, skitväder, blåst. Och då menar jag BLÅST. Inte det norrlänningarna tror är blåst som man hade kunnat göra själv med munnen utan detta är ju som david och goliat och jag så klart är den svage medan vinden är från jätten! Welcome home...

Aja, har tillbringat första dagen i Skåne här hemma, och det var riktigt skönt! I morgon blir det till att uträtta lite ärenden och träffa far min.

Låten för detta inlägget finns i många versionen, men ingen gör den bättre än Sinatra himself enligt mig.

Dagnes låt: Frank Sinatra - Stormy Weather

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0