Så var det måndag igen

Efter en snörik vecka är det dags för en ny och förhoppningsvis får vi ännu mer snö :). I dag (måndag) fyller min plastsyrra år! GRATTIS REBBAN! o i morgon (tisdag) fyller syster år. I övrigt hade jag namnsdag i går (söndag) och även i dag (måndag) Andreas i går (söndag) och Oscar i dag (måndag). I morgno (tisdag) har syrran namnsdag och fyller år. I morgon (Tisdag) fyller också Britney Spears år.

Där ligger min humornivå just nu. Vilken humor? Undrar ni. Ja, just det. Precis.

Nå väl, det här blir en vecka med mycket självstudier. Bara ett lektionstillfälle och sedan ska det redigeras och skrivas och utvecklas. Det är bara kul!

Aja.... Var mest det. Folk brukar ju klaga på att jag inte skriver här så ofta, men det kanske bara är positivt? Både att jag inte gör det och att folk längtar efter mina otroligt givande inlägg!

Shoppades förresten lite i tisdags (onsdags?). Köpte mig en ny jacka inkl termobyxor för presentkortet jag fick av far och susanne. Sedan blev det till o köpa lite på Dressman då de hade halva priset på allt. Blev två par nya byxor och en tröja. Dit gick de kontanter jag fick i present :) Tack så mö!

(I kväll har jag ätit glass med sådana där goda kexgrejer (vad heter det) som jag fick av Anne-marie i födelsedagspresent :D SJUKT GOTT! TACK!)

Kommentarer
Postat av: Rullerån heter det

2008-12-05 @ 17:55:01
Postat av: Mam

rullerån heter det, iaf på skånska

2008-12-05 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0