"Korka upp" och julönskningar

Måste bara berätta om i måndags... min granne Johannes slår i väggen varenda gång hans kära Luleå gör mål, och inte så lite heller. I måndags slog han så att grejerna jag hade högst upp på hyllan trillade ner, däribland en champagneflaska från Studenten (Alltså 1½ år gammal). Den sprack som tur var inte utan korken lossnade bara lite. Roligare är ju att han senare kommer in otycker vi ska korka upp den... klockan 22 en måndag, jo tjena! Aja, nu slipper jag den i alla fall. Hade ändå aldrig tänkt dricka den :P.


Sen ville farsan att jag skulle göra en julönskningslista så jag skriver det jag kommer på...

Diktafon
Morgonrock
Sportsbag
Digitalkamera
Pengar/presentkort (ex. Ebgames, dressmann, sas mfl)
Two and a Half men box (säsong 4)
Badlakan/Handdukar
Blu ray-skivor att bränna på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0