Julen är insparkad ordentligt

Jaha, då var det dagen efter julsittning. Gud vad trevligt det var! Kändes verkligen juligt och Jocke o Erik var stensköna toastmasters. Det bjöds på så väl musik som trllkarlsunderhållning och maten smakade utsökt :). Eftersläppet innebar en himla massa folk och Kåren var lite mindre än vanligt i och med scen och så men vad gör det. desto fler desto bättre.

Så här såg sittningen ut. Fint eller hur? Under balkongen som det fotats från var det scen och det hängde vitt skynke likt en skidbacke. Foto: Lania Sitepu


Bandet "Störningsjouren" som kom in och körde ett minimedley.


Jag och Johannes. Jag som fick hålla Maries vinglas. Jag som inte är någon större fan av vin, smakade och det gör jag inte om :p.  Foto: Marie Engberg


Jag och min till kvällen bordsdam Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0