Härlig kyla, snö och handboll - precis som det alltid är

Dömde min första match någonsin i Skellefteå i kväll och det gick väl smärtfritt. Kom hem för ungefär en timme sen. Sikeå var det klart bättre laget och vann till slut med 24-17 borta mot Skellefteå i Campushallen som ligger på det område där LTU har sin Skellefteå-institution.

Nåja, i dag har det varit ner mot -23 grader här, och visst det kan verka kallt men det är friskt och härligt. Trots att man i bland är trött som en zombie så blir man lite uppiggad av det. Nu är jag ledig från dömandet tills på söndag, rätt skönt faktiskt.

Aja. I morgon och torsdag och förmodligen ett par timmar på fredag är det plugg som gäller. Tjofräs!



(ska försöka hinna med att klippa mig också i veckan, jag vet mamma - det är dags nu!)

Kommentarer
Postat av: Säni

Tack Holm, du är bäst!

2008-12-10 @ 10:20:24
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0