Här sitter jag...

...en fredag. Framför datorn, dricker öl, dricker pepsi, ätit kyckling och ris med currysås (sällan?) och inväntar ishockey i natt. Inget festande och ingen hör av sig. Alla har åkt hem, nästan. Det är ovanligt tyst på Ankars och här sitter jag och inväntar helgen. Trevligt!

Lördagen kommer innehålla en hel del redigering. Måste se till att ha det gjort innan jag åker hem. Bolags-grejerna kan jag fixa när jag väl är hemma men inDesign har jag bara här på skolan så det blir till att fixa det då. inDesign är då mjukvaran vi använder för tidningsredigering.

Aja... nu minns jag inte vad jag skulle skriva. Jo just ja! Dömningen i onsdags gick bra. Det blev rött kort och rabalder men det solklara domslut - tyckte jag. I bland får man behärska sig, hehe. Dessutom fick jag i dag det definitiva beskedet att jag ska vikariera för min kompis på lokaltidningen.se! Blir en nyttig merit och ett steg i rätt riktning. Påverkar dock inte min "julplanering".

God jul och kram till alla er som jag inte hann säga hej då till innan ni rymde :).

Dagens låt: Willie Nelson - Always on my mind ... rysningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0