Gratis recept!

Just det, eftersom jag var borta på "akutdömning" i Öjebyn i kväll så blev det sen middag. Jag hade tagit fram pitabröd från frysen och fyllde den med chilisås, majs, rödlök, sallad, tomat och ost. Så var man mätt! Fantastiskt!

Grattis i efterskott till syster och plastsystser som fyllde år i går respektive i förrgår.

I morgon är det dags att döma igen. Det är derby mellan Lillpite och Strömnäs. Kommer nog mycket folk (för att vara handboll damer div 2 i norrland åtminstone) och det blir nog en rolig match att döma. Roligare än den jag dömde i kväll som jag dessutom dömde ensam (!). Detta var ju då träningsmatch men tacka gud för att vi har tvådomarsystem i handboll. Sjukt vilken skillnad det är!

Aja, nu blir det till o chilla ner! TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0