Slut på Nolle-P 2008

Jag har inte skrivit något här sedan sist (no shit!), nej men sedan innan nolle-p av den enkla anledningen att jag varken orkat eller haft lusten att göra det samt tiden som varit den största bristvaran. Men vad gör det! Nolle-P har varit sjukt kul och jag Emme och Bodin har haft hand om journalisterna. Underbara nollor var det i år, som nu dock kallas ettor.  I går stod jag på scen trumpeten för första gången på länge, på kick off-festen. Det har ju inte blivit många spelningar med tanke på flytten, men det var riktigt kul och även om man var lite salongsberusad gick faktiskt spelningen rätt bra.

Nu hoppas jag bara att alla nya studenter kan fortsätta att hålla den gemenskap som funnits under nolle-p, för det har varit riktigt jäkla kul och se resultatet av phösares och nollors(ettors) arbete med just den saken.

Sen har jag skadat knäet också, det är rätt svullet. Slog det i en rulltrappa (inte på fyllan), så jag är oerhört stel i högerbenet om man säger som så. Men så är det!

Nu får ni fan ta och börja läsa här på bloggen igen!

Lösenordet is gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0