It's ice cold

I natt när vi var på väg hem från krogen tror jag att man lika bra kunde ha frusit i hjäl! Fy tusan vad kallt det var, för denna årstiden. Cirka 3-5 grader snackades om, och där stod jag utan jacka! Knäet är bättre. Lite blåare men lite bättre. Annars så börjar studieveckan i morgon och det har jag "firat" genom att röja upp lite här hemma och kommit fram till att jag både behöver tvätta och dammsuga. Här följer lite härlia bilder från nolle-P.

Phösare Kitty, Älskling, Foto-Simpa, adel Totte och Eddy samt general Patsy. Journalistklassen på frammarsch på röda festen. Jag och Phösare J, Andy, Carls Jag och Phösare Emily drar igång en lek av något slag skulle jag tro :P. Phösare the krill blir våldtagen natten innan kickoffen På eftermiddagen på kickoffdgaen. Lek! Mitt lag är redan vid växling! Kick-offspelningen. Jag längst till vänster. Sjukt kul spelning! Phösare Madmike kör gamla KISS-låten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0